Az EuroFrance Online Shop általános szerződési feltételei
Az alábbi időponttól hatályos: 17.02.2024
I. Fogalommeghatározások
A szabályzatban használt fogalmak jelentése:
EuroFrance: az Internet Shopon keresztül árukat értékesítő Internet Shop tulajdonosa, azaz az EUROFRANCE Marcin Bednarczyk I Konrad Kruczek Sp.K., székhelye Bielsko-Biała, NIP: 9372219834 REGON: 072195068.
Vevő: természetes személy, jogi személy vagy olyan szervezeti egység, amely nem jogi személy, de amelynek különleges rendelkezések jogképességet biztosítanak, és amely a Webáruházból rendelést ad le. A Vevő egyben Fogyasztó is;
Fogyasztó: olyan természetes személy, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül nem kapcsolódó jogügyletet köt;
Termék: a Weboldalon elérhető Áruk vagy Digitális Áruk;
Polgári Törvénykönyv: az 1964. április 23-i törvény, a Polgári Törvénykönyv;
II. Általános rendelkezések
Az Általános Szerződési Feltételek a Webáruház használatának szabályait tartalmazzák.
III. Az internetes áruház használatának szabályai
A regisztráció az Online Shopon belül nem kötelező. A vásárlók regisztráció nélkül is leadhatnak megrendelést.
Azzal, hogy a Vevő regisztráció nélkül ad le megrendelést az Online Shopban, elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Szabályzatot.
A regisztráció azáltal történik, hogy az Online Shopban elérhető külön erre a célra szolgáló űrlapon keresztül létrehoz egy fiókot.
A regisztrációhoz a kötelezőnek jelölt személyes adatok megadása szükséges.
A regisztrációval az Ügyfél elfogadja az Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit.
AzEuroFrance azonnali hatállyal megfoszthatja a Vevőt az Internetes Üzlet használatának jogától, valamint korlátozhatja az Üzlet egyes részeihez való hozzáférést, ha a Vevő megsérti a jelen Szabályzatot vagy a törvényt, különösen az alábbi esetekben:
Hibás, pontatlan vagy elavult információk megadása;
Harmadik felek személyiségi jogainak megsértése az online áruházon belüli tevékenységekkel;
Minden más olyan magatartás, amely az EuroFrance szerint sérti a hatályos jogszabályokat vagy az internet használatának általános elveit, vagy árt a vállalat hírnevének.
IV. A megállapodás megkötésére vonatkozó eljárás
A Szerződés megkötéséhez a webáruházon keresztül a következőkre van szükség:
Belépni a Webáruházba, és az Ügyfélnek megjelenő üzenetek és a Webáruházban elérhető információk alapján az ezt követő technikai műveletek elvégzésével kiválasztani az árukat.
A megrendelt Áruk kiválasztása a kosárba helyezéssel.
Módosíthatja a kiválasztást vagy a megadott adatokat (ha szükséges) a Megrendelés véglegesítése előtt.
Adja meg a kötelezőnek jelölt személyes adatait, és nyomja meg a Megrendelést megerősítő gombot.
A Megrendelés elküldése a Megrendelő részéről a Szerződés megkötésére irányuló szándéknyilatkozatnak minősül a Szabályzat rendelkezései szerint.
A Szerződés a Megrendelés EuroFrance általi visszaigazolásának pillanatában tekinthető megkötöttnek. Az Ügyfél kap egy válasz e-mailt, amely tartalmazza a Megrendelés minden lényeges elemét.
V. Szállítás
Az Áruk szállítása a Megrendelési folyamat során elérhető "Fizetés és szállítás" és "Megrendelés feldolgozása" szakaszokban ismertetett, vagy más módon megjelenített feltételek szerint történik.
A szállítási határidő a futárcég intézkedéseitől függ, és attól a naptól számítandó, amikor az EuroFrance elküldi a Megrendelés visszaigazolását.
Az Áruk szállítás közbeni sérülését azonnal jelenteni kell a futárcégnek, kivéve, ha az Áruk már a szállításra történő átadás előtt hibás volt.
VI. Árak és fizetési módok
Az Áruk árai lengyel zlotyban vannak megadva, és tartalmazzák az összes összetevőt, beleértve az ÁFA-t, a vámot és minden egyéb összetevőt.
A vásárlóknak lehetőségük van az árat a "Fizetés és szállítás" fülön leírt, vagy a Megrendelés során megjelenő módok szerint megfizetni.
VII. Elállási jog
A Fogyasztóra vonatkozik:
A Fogyasztónak joga van elállni a Szerződéstől. Az elállási határidő 14 nappal azt a napot követően jár le, amikor a Fogyasztó átvette az árut, vagy amikor a futárcégtől eltérő harmadik személy a Fogyasztó nevében átvette az árut.
.
Az elállási jog gyakorlásához a Fogyasztónak írásban vagy a https://autoalkatreszek360.hu/i/visszater oldalon elérhető űrlapon keresztül kell tájékoztatnia az EuroFrance-t a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről.
Az elállás esetén a Fogyasztó által kapott valamennyi kifizetést, beleértve az Áruk szállítási költségeit (kivéve az EuroFrance által kínált legolcsóbbtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket), indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az EuroFrance-t tájékoztatták a Szerződéstől való elállásról szóló döntésről, vissza kell téríteni.
VIII. Az áruval kapcsolatos reklamációk
A Fogyasztóra vonatkozik:
Az EuroFrance köteles a Terméket a Szerződésnek megfelelően szállítani. A Vásárlót arra ösztönözzük, hogy a kiszállításkor vizsgálja meg a csomagot, hogy meggyőződjön arról, hogy nincs-e rajta sérülés vagy hiba.
Ha az átvett Áruk a szállítás időpontjában nem felelnek meg a Szerződésnek, a Fogyasztó az Áruk átvételétől számított két évig gyakorolhatja a Fogyasztói Jótállás szerinti jogait.
Az Áruk átvételének időpontjától számított két évig.
A Fogyasztó követelheti az Áruk újakra történő kicserélését, vagy nyilatkozatot tehet az ár csökkentésére vagy a Szerződéstől való elállásra, a fogyasztói jogokról szóló törvényben meghatározott feltételek mellett.
Minden reklamációt az EuroFrance-nak kell bejelenteni a megadott kapcsolattartási e-mail címen, megjelölve a hiba jellegét és a kívánt megoldást.
IX. Jótállás az áruk értékesítésére
Az EuroFrance egy konkrét ajánlat részeként meghatározhatja a felelősségét a megadott jótállás alapján. A jótállási időszak és a feltételek az egyes Árukra vonatkozóan külön-külön kerülnek meghatározásra az Áru leírásában.
A jogalap (jótállás vagy garancia) megjelölése nélkül benyújtott reklamációkat az EuroFrance jótállási politikája alapján, a weboldalon a "Visszatérések / Reklamációk" fülön elérhető űrlapon keresztül kezeljük.
Az EuroFrance jótállási politikája alapján.
X. Digitális biztonság
Az EuroFrance gondoskodik a webáruház digitális biztonságáról, ugyanakkor tiszteletben tartja a felhasználók jogait a webáruház funkcióinak használatára, véleményük kifejezésére és saját döntéseik szerinti cselekvésre.
A webáruház nem használ algoritmusokat a döntéshozatali folyamatokban. A felhasználók az árukat saját preferenciáik szerint, automatikus szűrés nélkül válogathatják össze.
A reklámok, amennyiben megjelennek, a cookie-beállításokra és a böngésző konfigurációira vonatkozó felhasználói preferenciákon alapulnak, a személyes adatok védelmére vonatkozó előírásoknak megfelelően.
XI. Az elektronikus szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panaszok
AzEuroFrance biztosítja, hogy a webáruház a jelenlegi technikai ismereteknek megfelelően megfelelően működik, és vállalja, hogy a bejelentett hibás működést vagy a szolgáltatás megszakítását ésszerű időn belül orvosolja.
A webáruház működésével kapcsolatos rendellenességeket a info@eurofrance.com e-mail címen kell bejelenteni, a probléma és annak előfordulásával kapcsolatos részletek megadásával.
VII. Elállási jog
A Fogyasztóra vonatkozik:
A Fogyasztónak joga van elállni a Szerződéstől. Az elállási határidő 14 nappal azt a napot követően jár le, amikor a Fogyasztó átvette az árut, vagy amikor a futárcégtől eltérő harmadik személy a Fogyasztó nevében átvette az árut.
.
Az elállási jog gyakorlásához a Fogyasztónak írásban vagy a https://autoalkatreszek360.hu/i/visszater oldalon elérhető űrlapon keresztül kell tájékoztatnia az EuroFrance-t a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről.
Az elállás esetén a Fogyasztó által kapott valamennyi kifizetést, beleértve az Áruk szállítási költségeit (kivéve az EuroFrance által kínált legolcsóbbtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket), indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az EuroFrance-t tájékoztatták a Szerződéstől való elállásról szóló döntésről, vissza kell téríteni.
VIII. Az áruval kapcsolatos reklamációk
A Fogyasztóra vonatkozik:
Az EuroFrance köteles a Terméket a Szerződésnek megfelelően szállítani. A Vásárlót arra ösztönözzük, hogy a kiszállításkor vizsgálja meg a csomagot, hogy meggyőződjön arról, hogy nincs-e rajta sérülés vagy hiba.
Ha az átvett Áruk a szállítás időpontjában nem felelnek meg a Szerződésnek, a Fogyasztó az Áruk átvételétől számított két évig gyakorolhatja a Fogyasztói Jótállás szerinti jogait.
Az Áruk átvételének időpontjától számított két évig.
A Fogyasztó követelheti az Áruk újakra történő kicserélését, vagy nyilatkozatot tehet az ár csökkentésére vagy a Szerződéstől való elállásra, a fogyasztói jogokról szóló törvényben meghatározott feltételek mellett.
Minden reklamációt az EuroFrance-nak kell bejelenteni a megadott kapcsolattartási e-mail címen, megjelölve a hiba jellegét és a kívánt megoldást.
IX. Jótállás az áruk értékesítésére
Az EuroFrance egy konkrét ajánlat részeként meghatározhatja a felelősségét a megadott jótállás alapján. A jótállási időszak és a feltételek az egyes Árukra vonatkozóan külön-külön kerülnek meghatározásra az Áru leírásában.
A jogalap (jótállás vagy garancia) megjelölése nélkül benyújtott reklamációkat az EuroFrance jótállási politikája alapján, a weboldalon a "Visszatérések / Reklamációk" fülön elérhető űrlapon keresztül kezeljük.
Az EuroFrance jótállási politikája alapján.
X. Digitális biztonság
Az EuroFrance gondoskodik a webáruház digitális biztonságáról, ugyanakkor tiszteletben tartja a felhasználók jogait a webáruház funkcióinak használatára, véleményük kifejezésére és saját döntéseik szerinti cselekvésre.
A webáruház nem használ algoritmusokat a döntéshozatali folyamatokban. A felhasználók az árukat saját preferenciáik szerint, automatikus szűrés nélkül válogathatják össze.
A reklámok, amennyiben megjelennek, a cookie-beállításokra és a böngésző konfigurációira vonatkozó felhasználói preferenciákon alapulnak, a személyes adatok védelmére vonatkozó előírásoknak megfelelően.
XI. Az elektronikus szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panaszok
AzEuroFrance biztosítja, hogy a webáruház a jelenlegi technikai ismereteknek megfelelően megfelelően működik, és vállalja, hogy a bejelentett hibás működést vagy a szolgáltatás megszakítását ésszerű időn belül orvosolja.
A webáruház működésével kapcsolatos rendellenességeket a info@eurofrance.com e-mail címen kell bejelenteni, a probléma és annak előfordulásával kapcsolatos részletek megadásával.
XII. Peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárások
AzEuroFrance lehetővé teszi a peren kívüli panasz- és jogorvoslati eljárások alkalmazását. Ezek az eljárások önkéntesek, és csak akkor kerülhetnek sor rájuk, ha a vitában részt vevő mindkét fél beleegyezik.
A fogyasztó a Kereskedelmi Felügyelethez fordulhat a megkötött megállapodással kapcsolatos fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésére irányuló eljárás megindítása érdekében.
A fogyasztó azt is kérheti, hogy a megkötött Megállapodással kapcsolatos vitát a Kereskedelmi Felügyelet illetékes tartományi felügyelőségénél működő állandó választottbíróság vizsgálja meg.
Az Európai Bizottság a fogyasztók és a kereskedők közötti online vitarendezéshez is biztosít egy platformot (ODR platform), amely a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen érhető el.
XIII. A személyes adatok védelme
AEuroFrance személyes adatok kezelőjeként jár el, és az (EU) 2016/679 rendeletnek (általános adatvédelmi rendelet) megfelelően biztosítja a személyes adatok védelmét.
A személyes adatokat a Szerződés megfelelő teljesítése érdekében, valamint annak megszűnése után az igényérvényesítés elévüléséhez szükséges ideig kezeljük, az alkalmazandó joggal összhangban.
A személyes adatok címzettjei lehetnek a szolgáltatók, a fizetési rendszer üzemeltetői, valamint a jogi és tanácsadói szolgáltatók.
Az ügyfeleknek joguk van az adataikhoz való hozzáféréshez, azok helyesbítéséhez, törléséhez vagy kezelésének korlátozásához, valamint az adatkezelés elleni tiltakozáshoz, továbbá az adathordozhatósághoz.
XIV. Felelősség és vis maior
Mindkét fél mentesül a felelősség alól vis maior körülmények esetén, amelyek közé tartoznak a külső, véletlen vagy természeti jellegű események, mint például természeti katasztrófák, háború, járványok és hasonló események, amelyek jelentősen akadályozzák a szerződés teljesítését.
Mindkét fél mentesül a felelősség alól vis maior körülmények esetén.
A vis maior körülmények bekövetkezése esetén az érintett fél köteles haladéktalanul értesíteni a másik felet.
Ha ezek a körülmények nem szűnnek meg, vagy nem lehet meghatározni, hogy mikor fognak megszűnni, bármelyik fél azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést.
XV. Záró rendelkezések
A Fogyasztóval szembeni jogviták elbírálására az alkalmazandó általános jog szerint hatáskörrel rendelkező bíróság illetékes. Az EuroFrance és a Fogyasztónak nem minősülő Ügyfél között felmerülő jogvitákat az EuroFrance székhelye szerint illetékes bírósághoz kell benyújtani.
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos lengyel jog rendelkezései az irányadóak. Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek és az általánosan alkalmazandó jogszabályok között ellentmondás áll fenn, a lengyel jog rendelkezései az irányadóak.
Melléklet
Mintaszerű elállási nyilatkozat
Ezt a nyomtatványt csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha Ön el kíván állni a szerződéstől:
Címzett [ide írja be az EuroFrance nevét, teljes postai címét és, ha van, telefonszámát, valamint e-mail címét]:
Én/mi(*) ezúton tájékoztatom(*), hogy elállok/elállunk az alábbi tétel(ek) adásvételi szerződésétől:
A szerződéskötés/átvétel időpontja(*):
A nyilatkozattevő neve:
A nyilatkozattevő címe:
A nyilatkozattevő aláírása (csak akkor, ha ez a nyomtatvány papíron kerül bejelentésre):
A nyomtatvány kitöltésének dátuma:
(*) Szükség szerint törölni.