Utolsó frissítés: 2020. december 16.
Köszönjük a vásárlást. Reméljük, elégedett a termékeinkkel.
Ha azonban valamilyen okból nem elégedett a vásárlással, lehetősége van a termékek visszaküldésére teljes vételár-visszatérítésért vagy másik termékkel való kicserélésért. Az alábbiakban több információt talál visszatérési irányelveinkről.
A visszaküldési kérelmeket minden esetben a vásárlástól számított harminc (30) napon belül kell benyújtani. A visszaküldeni kívánt termékeknek újnak és felhasználatlannak kell lenniük, minden eredeti címkét és jelölést megtartva. Használt termékek esetén a garanciális plombák használata kötelező.
Arra ösztönözzük, hogy olyan szállítási módot válasszon, amely lehetővé teszi a visszaküldött csomag követését, mivel a visszaküldési szállítással kapcsolatos összes költség az Ön felelőssége.
Alternatívaként előre fizetett szállítási címkét használhat, amelyet a visszaküldőlap kitöltését követően kap meg. A szállítási költséget levonjuk a visszatérítendő összegből a szállítási költségek fedezésére.
A visszaküldött termékek átvétele és állapotuk ellenőrzése után elkezdjük a visszatérítési vagy cseréjük folyamatát. Kérjük, hagyjon legalább két napot a termék kézbesítését követően a visszatérítés vagy csere feldolgozásához. E-mail értesítést kap, amikor a visszatérítés megtörténik. A visszatérítés a vásárláskor használt fizetési módszerre történik.
Ha hibás vagy sérült termékei vannak, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi e-mail címen: info@eurofrance.com
Ha bármilyen kérdése van a visszatérési irányelveinkkel kapcsolatban, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi e-mail címen: info@eurofrance.com
Ha visszaküldené vagy panaszt tenne a boltunkban vásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot: